Ви дивилися
Клієнту
Тема сайту:
+38 (096) 095-99-56
Наша адреса
м. Львів, вул. Жасминова, 5
Телефони
Графік роботи
  • Пн-Пт: з 9:00 до 18:00
  • Сб-Нд: Вихідний
E-mail
Ми в соцмережах
Перейти до контактів
0 0
Каталог
Головна
Дивилися
1
Закладки
0
Порівняти
0
Контакти

Доставка та оплата

Інформація про доставку - оплату - повернення

Замовлення

Замовлення приймаються: Пн–Пт: з 9:00 до 18:00, Сб–Нд: вихідні

1. Оформлення замовлення на сайті

• оберіть необхідний товар та вкажіть кількість;
• натисніть кнопку «Купити»;
• за потреби повторіть дії для інших товарів;
• після завершення вибору перейдіть у кошик покупок (у верхньому правому куті сторінки) та розпочніть оформлення замовлення;
• заповніть контактні дані, оберіть спосіб доставки та оплати, підтвердьте замовлення;
• у разі потреби наш менеджер зв’яжеться з вами для уточнення деталей.

2. Швидке замовлення

Ви можете скористатися функцією «Швидке замовлення»: оберіть товар, натисніть відповідну кнопку, вкажіть кількість та свій номер телефону. Менеджер зв’яжеться з вами найближчим часом для уточнення інформації.

3. Замовлення по телефону

Також ви можете оформити замовлення у телефонному режимі. Для цього достатньо зателефонувати нашому менеджеру та повідомити необхідні дані.

Мінімальна сума замовлення — 400 грн.

При замовленні від 1000 грн доставка здійснюється БЕЗКОШТОВНО.

Оплата товару

Оплата товару здійснюється виключно у національній валюті України (гривні).

1. Передоплата

Оплату можна здійснити за 100% передоплатою після підтвердження замовлення. Наш менеджер надає рахунок для оплати, після чого товар резервується та готується до відправлення.

2. Оплата при отриманні

Також можливий варіант оплати зручним для вас способом після отримання товару у відділенні кур’єрської служби «Нова Пошта».

3. Безготівкова оплата з урахуванням ПДВ

Для оформлення замовлення за безготівковою формою оплати необхідно надати нам такі документи:

Для фізичних осіб:

• паспорт (з реєстрацією на території України);
• ідентифікаційний код.

Для юридичних осіб:

• свідоцтво про реєстрацію підприємства;
• свідоцтво платника ПДВ;
• контактний номер телефону для внесення до податкової накладної.

Всі платежі здійснюються відповідно до чинного законодавства України. Оплата підтверджує зобов’язання покупця щодо придбання товару та резервує його до моменту відвантаження.

Спосіб доставки

Доставка по Україні:

1. Транспортною компанією «Нова Пошта»

Відправлення товарів здійснюється щодня, окрім суботи та неділі. Вартість доставки до відділення або адресна доставка кур’єром розраховується окремо відповідно до тарифів компанії-перевізника.

2. Самовивіз зі складу

Товар можна забрати особисто за адресою:
Львівська область, с. Муроване, вул. Будівельна, 28.

Важливо:

У разі виникнення нестандартних ситуацій під час отримання замовлення — наприклад:

• затримка з отриманням через вашу недбалість;
• відмова у видачі вантажу через некоректно заповнені дані;
• пошкодження товару під час транспортування;
• відмова від отримання замовлення або інші причини, які унеможливлюють отримання товару —  

просимо невідкладно повідомити про це нашого менеджера телефоном або через форму зворотного зв’язку у розділі «Контакти» на сайті. Це допоможе оперативно вирішити ситуацію та уникнути непорозумінь.

Всі операції з доставкою та отриманням товару здійснюються відповідно до чинного законодавства України, включаючи Закони України «Про захист прав споживачів» та «Про електронну комерцію». Ваші права та обов’язки як покупця, а також зобов’язання продавця, регламентуються цими законами.

Повернення товару

Порядок повернення та обміну товару

1. Повернення товару належної якості

Покупець має право відмовитися від отриманого товару належної якості протягом 14 днів з дати отримання, за умови збереження товарного вигляду, упаковки та споживчих властивостей товару.

Повернення здійснюється за рахунок Покупця на склад Продавця.

Продавець зобов’язаний повернути сплачену вартість товару протягом 10 робочих днів з моменту отримання поверненого товару, за вирахуванням витрат Продавця на пересилку та комісій за переказ грошових коштів.

2. Повернення або заміна товару неналежної якості

У разі виявлення товару неналежної якості Покупець має право вимагати його безкоштовної заміни на товар належної якості або повернення сплаченої вартості.

Продавець зобов’язаний задовольнити вимогу Покупця протягом 14 робочих днів з дати отримання письмової претензії, надісланої електронною поштою.

Всі операції щодо повернення та обміну товару здійснюються відповідно до чинного законодавства України.