162 відгуків
+380 (96) 095-99-56
Чай. Кава. Солодощі. Спеції.

Про нас

ІСТОРІЯ УСПІХУ Історія Компанії починається у м. Львові в далекому 1995 році. Майбутній власник , громадянин Непалу, вирішує переїхати навчатись в Україну, одружується та залишається аби будувати свій власний бізнес. Починався бізнес з продажу імпортних чаїв. У 1998 році Компанія стає офіційним дистриб'ютором ТМ «Dilmah». У 1999 році Компанія також стає ексклюзивним дистриб'ютором ТМ «Nestle Purina». Успішна співпраця Компанії з такими відомими світовими брендами була фундаментом для побудови довіри зі сторони інших виробників. ЦІННОСТІ КОМПАНІЇ · Порядність · Чесність · Прозорість · Якість · Системність ХТО МИ СЬОГОДНІ? Успіх Компанії здобутий шляхом закладених фундаментально в неї сімейних цінностей. Станом на сьогодні Компанія є офіційним імпортером таких торгових марок, як Barilla та Croco, ексклюзивним дистриб’ютором ТМ: HAME, Hershey's,Hitschler,Original Gourmet та власником таких торгових марок , як BiSAN та Домашні Продукти. Основна ціль Компанії - будувати успішний партнерський бізнес на основі сімейних цінностей. ВЛАСНА ТОРГОВА МАРКА Компанія у 2017 році випустила серію чаїв преміум сегменту під торговою маркою "BISAN". Даний бренд названий в честь трьох синів власника Компанії: Binay, Samir та Anurag. ПАРТНСТВО - ЗАПОРУКА УСПІХУ! Політика партнерства побудована на високих моральних принципах, а саме: чесності та порядності. Спілкування з нашими партнерами є завжди чесне та прозоре. Якість продуктів, що пропонує Компанія – основний пріоритет діяльності. Довгостроковість відносин з партнерами є одним із ключових засад. Висококваліфіковані працівники, які працюють на постійній основі – наша сильна сторона з поміж інших. Наші існуючі партнери сьогодні: Ринок рітейлу: мережа крамниць «Свій Маркет», мережа супермаркетів «Арсен», мережа супермаркетів «РОСТ», мережа супермаркетів «Мегамаркет», мережа магазинів «Там Там», мережа супермаркетів «Наш Край», мережа супермаркетів «Spar», мережа міні маркетів «Близенько», мережа магазинів «Рукавичка», мережа магазинів «Барва», мережа магазинів «Гостинний Двір», мережа магазинів «Антошка», мережа магазинів «Економ», мережа магазинів «555», та мережа магазинів «Салют». Ринок автозаправних станцій: ОККО, Socar, Shell та UPG Ринок HoReCa: мережа готельних комплексів «Rixos», «Три Сини», «Тустань», готель “Леополіс», «Древній Град» МАЙБУТНЄ КОМПАНІЇ Оскільки ринок не стоїть на місці і постійно динамічно розвивається Компанія планує відкривати власні торгові заклади та регіональні представництва по всій Україні. Також в планах є збільшення виробництва власних високоякісних торгових марок для задоволення найвитонченіших смаків.

Інформація про компанію

Назва:
Інтернет магазин чаю, кави, солодощів та спецій.
Тип компанії:
Дистриб'ютор / Реселер, Виробник
Бренди:
Bisan, Домашні продукти
Кількість співробітників:
11-50 осіб

Організаційно-правова форма та капітал

Рік заснування:
1996
Організаційно-правова форма:
Приватне підприємство

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner